zaterdag 30 december 2017

Nog een paar kerstkaarten......

Hallo lieve allemaal, ik hoop dat jullie allemaal hele fijne kerstdagen hebben gehad.
Wij hebben weer genoten, Kees moest 1 dag werken maar in de avond zaten we gezellig met de kinderen aan tafel en de tweede dag was heel relaxt en aan het einde van de middag kwamen mijn oom en tante en zijn we in de avond uit eten geweest met hen en de kids, dat vind ik altijd het mooiste cadeau gewoon lekker samen zijn en kletsen over van alles en herinneringen ophalen.
Ook zijn we nog steeds heel druk met de stichting, we zijn bezig om aan de laatste voorwaarden te voldoen voor de Bank voordat die hun handtekening zetten voor een groot deel van de financiering, de deadline hiervoor is begin februari en het ziet er heel positief uit.
Als dit rond is hopen ze aan het begin van het tweede kwartaal van het komende jaar te starten met de bouw.......dus we blijven nog even duimen.
Dit betekent wel dat het een heel druk jaar gaat worden voor alle ouders van de jongeren om het allemaal goed geregeld te krijgen.
De jongeren zijn er allemaal aan toe en hebben er enorm veel zin in om hun eigen woonplek te hebben....."het word echt tijd om uit huis te gaan" zegt Deacon steeds hihihi...
Maar genoeg gekletst want ik heb nog een paar kerstkaarten die ik wil laten zien!
Soms gaat iets lekker en daar heb ik dus maar een serie van 3 van gemaakt met mooie plaatjes van Syta van Gelderen.




Ik wens jullie allemaal alvast een hele fijne jaarwisseling!
Lieve groetjes, Danoesja.

5 opmerkingen:

  1. Wat fijn dat je zo genoten hebt van de feestdagen Danoesja!
    Heerlijk om dit samen met de kids en familie te vieren ondanks de lege plekken die juist deze dagen zo voelbaar zijn.
    Je hebt een mooie serie kaartjes gemaakt zeg! De plaatjes van Syta blijven gewoon heel leuk om mee te werken.
    Zo te lezen wordt het een spannend jaar voor Deacon en jullie, hopelijk kan de eerste paal snel geslagen worden!
    Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling toe en een mooi, gezond en creatief 2018 !

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danoesja,
    Ik moest ook één dag werken en de tweede dag gezellig met de kinderen doorgebracht. En ja dan zitten we alweer aan het einde van het jaar en ook jij hebt nog hele mooie kerstkaartjes gemaakt! Ik wens jullie voor het komende jaar alle goeds met de stichting en met de bouw van een warm thuis! Fijne jaarwisseling en een mooi creatief jaar!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat klinkt als drukke maar gezellige kerstdagen en een prachtkaartje heb je gemaakt.
    Een gezellig gezond en natuurlijk creatief 2018
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaarten zijn prachtig. Succes met de stichting.
    Fijne jaarwisseling.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is weer een mooie serie Danoesja. Mooie plaatjes en mooi gedecoreerd.
    Een hele fijne veilige jaarwisseling en een goed gezond en creatief 2018 xxx
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen