zondag 27 november 2016

Merry X-Mas

Goedemorgen lieve allemaal, dank je wel voor jullie lieve reacties op mijn vorige CAS kaart.
Vandaag mag ik jullie iets laten zien op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog en omdat we allemaal nog wel wat kerstkaarten nodig hebben ben ik daar lekker mee aan de slag gegaan.
Ik ben helemaal in het kraft met wit gebleven en dit vind ik wel een hele mooie combinatie.


De basis is gemaakt met de leuke Dutch Doobadoo card art van wit linnenkarton, hierop zit kraft papier waar ik met een ijskristal stempel van Joy heb gestempeld met versamark transparant en hierbij witte embossinpoeder heb gebruikt. In het midden zit een prachtige mal waarvan de bovenste laag verhoogd opgeplakt is, hierop zit de mooie Kerstster.


Aan de onderrand heb ik de leuke kerstboompjes met de witte foamball clay geplaatst, deze klei plakt vanzelf aan je creatie en is dus heel gemakkelijk te gebruiken. Aan de ronde kanten zitten de mooie takjes met roosjes, nog een labeltje van Tim Holtz en hij is helemaal af.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden?

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:
Dutch Doobadoo Card Art - Triptech 2.
Craft Emotions Linnenkarton wit.
Craft Emotions Kraft papier.
Versamark transparant inkt.
Mboss - embossingpoeder white.
Tonic Studios Die - Christmas Frame Holly Vine.
Marianne Design - Creatable LR0435 Petra's Kerstster.
Craft Emotions Foamball Clay wit.
Craft Emotions Die - Dennentakken.
Heattool.

Met deze kaart doe ik mee bij: Knutsels en Kadootjes (kerstkaart zonder rood of groen).
De Egel (kerstkaart in niet traditionele kleuren).
Scrapping4funChallenges (christmas).

Helaas had de griep hier ook huisgehouden, eerst Deacon op de verjaardag van Kees en na het weekend was Kees ook niet helemaal fit maar gelukkig niet ziek genoeg om thuis te blijven en toen kwam ik ook aan de beurt, gelukkig kunnen we weer alles eten en drinken en hopelijk komt hij hier niet nog een keer langs. Heel graag wilde ik vrijdag beter zijn want ik mocht onverwachts mee naar Waylon, een vriendin had daar kaarten voor maar haar man had er niet zoveel zin in omdat hij dacht dat er hoofdzakelijk vrouwen zouden zijn Whahaaaaa........dat was natuurlijk niet zo maar ik bood mezelf graag aan om zijn kaartje over te nemen en we hebben enorm genoten samen, wat kan die man zingen zeg!
Nu lekker nagenieten en relaxen van het weekend, een beetje freubelen formule 1 kijken en dan begint er weer een nieuwe week.
Geniet nog van jullie zondag allemaal en een hele fijne week!
Lieve groetjes, Danoesja.


21 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi, die kaart.
    Wat veel te zien en toch mooi "rustig".
    De kleuren vind ik ook mooi, weer eens wat anders dan de traditionele kleuren.

    Vrienden van ons zijn ook naar Waylon geweest....donderdag.
    Inclusief de mannen 😉, en ze vonden het zo verschrikkelijk leuk dat we besloten hebben om voor volgend jaar met z'n allen te gaan!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow this is so beautiful Danoesja, I love the white on the brown it rally stands out, superb make
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie stijlvolle kaart Danoesja.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Danoesja! De combinatie bruin/wit is prachtig vind ik en de kaart is ook heel stijlvol door de mal in het midden! Wat naar dat de griep bij jullie heeft gelogeerd :( Gelukkig was hij op tijd weer vertrokken en heb jij kunnen genieten met jouw vriendin :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Danoesja,
    Wat een gave kaart is het. Super mooi en ontzettend leuk dat je meedoet aan de twee chalenge van de Egel en van K&K. Dank je wel! Balen zeg, de griep! Inderdaad hopen dat het wegblijft verder! En wat tof dat je mee mocht naar Waylon! Zal wel helemáal te gek zijn geweest!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart in deze kleurtjes Danoesja....mijn lievelingskleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jij hebt na de griep toch een goed weekend achter de rug ;-)
    Een pracht van een kaart. Heel mooi deze kleurencombi. Je bent naar Waylon geweest....wat lijkt me dat gaaf! En dan ook nog een mooie race van onze Max gezien.
    Lieve groetjes Monique

    Oh ja, en natuurlijk ook nog bedankt voor het meedoen bij K&K...zou ik haast vergeten ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig is dit half ronde drieluikje Danoesja....zo mooi in die kraft wit combinatie...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart Danoesja. Wit en kraft vind ik een hele gave combinatie en verveelt nooit. Die stans is inderdaad heel mooi en sierlijk. Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Liefs Miranda (dt De Egel)
    Ps..Leuk dat je zo genoten hebt bij Waylon, gelukkig dat je weer op de been was.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart weer Danoesja! De kleurencombinatie blijft mooi. En wat fijn dat je weer genoeg opgeknapt was voor je avondje uit.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is de combinatie van wit en Kraft toch mooi! Bijzondere vorm van je kaart!
    Lia, DT S4F

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jullie waren er al vroeg bij dit jaar met de griep Danoesja, maar gelukkig nu weer voorbij! En Waylon...gaaf!!!!
    Je kerstkaart is weer een plaatje met prachtige sneeuwsterren en stansen! Veel succes met de kerstkaarten!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en heel mooi modelletje. Deze twee kleurtjes zijn altijd super!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een Bjoetie geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful combination of kraft & white, lovely card.
    Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love this krafty white combo! Such a gorgeous shaped card! Hugs, Autumn

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey,
    beautiful work, great colors.
    Thank you for taking part in the challenge on Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful creation with die-cuts! It's very elegant. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrapping4fun :)

    BeantwoordenVerwijderen