woensdag 21 september 2016

Scr@p-Cards Challenge #89

Hallo lieve mensen, vandaag begint de nieuwe challenge op het Scr@p-Cards Challengeblog en deze keer willen we een kaart of creatie zien waarop een label verwerkt is!
Mijn kaart heb ik voor Miranda gemaakt die afgelopen maandag 50 is geworden.


Het mooie DP is van Studio Light, de mooie mal voorop is van Marianne Design en de mooie sierlijke randmal is van Spelbinders, deze kreeg ik van Miranda met mijn verjaardag, er zitten nog meer mooie randjes in en deze stond al een tijdje op mijn verlanglijstje;-)).....ik ben er superblij mee.
De labels zijn van Tim Holtz en de swirl zijn delen van een mal van CraftEmotions, de tekststempel is van Stamping Back, verder heb ik wondgaas, kant. touw en bloemen gebruikt, sommige randjes zijn bewerkt met distress-inkt Vintage Photo.

Op het Scr@p-Cards Challengeblog zijn de prachtige kaarten van de andere dames te bewonderen voor nog meer inspiratie.

                       Deze challenge word gesponsord door Hobbyshop Agnes.


Met deze kaart wil ik meedoen bij;
Deep Ocean Challengeblog "Anything Goes"
Creative Inspiration Challengeblog "Bingo" my line of the bingo is: Twine - Flowers - Pearls.

Dank je wel voor je bezoekje en tot de volgende keer.
Lieve groetjes, Danoesja.



16 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je Miranda's verjaardags kado hebt gebruikt op haar verjaardags kaart Danoesja! Je kaart is prachtig as always!!! Fijne dag verder hoor! xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danoesja,
    prachtige kaart in mooie,zachte kleuren..leuke stansen he je gebruikt, de Spellbinders borders zijn prachtig! Miranda was vast heel blij met deze kaart,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik val in herhaling maar Danoesja wat heb jij een eigen en oh zo mooie, herkenbare stijl! Dit is ook weer een dot van een kaart in die lieve zachte tintjes!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig deze mooie kaart met labels voor Miranda!
    Ook leuk dat je haar cadeautje gebruikt hebt om speciaal voor haar 50 ste verjaardag deze kaart met super mooie kleuren te maken.
    Hier zal ze zeker blij mee zijn geweest.
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Danoesja,
    vind je kaart voor Miranda echt geweldig mooi!!! Zo leuk die swirl mal van Craftemotions. Ik heb hem nog steeds niet maar dit is erg verleidelijk nu ik hem weer zie bij jou.
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat den mooie kaart weer.
    Helemaal af en mooi van kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a gorgeous card! Thank you so much for sharing this with us at Creative Inspirations. Good luck,
    Rene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Danoesja,
    Wat een prachtige kaart heb je voor Miranda gemaakt zeg. Mooie zachte kleuren en leuk dat je je eigen verjaardagscadeautje op deze kaart gebruikt hebt!
    Ik heb de laatste tijd zoveel gemist hier op je blog, dat ik eerst eens even gezellig bij gaat lezen.

    Liefs Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi Danoesja, dat zal Miranda leuk hebben gevonden, als je Sara ziet moet ze ook een mooie kaart krijgen toch.
    Jij bent daar goed in geslaagd, je hebt eeb top vriendin aan haar.
    Koester dat maar met héél je hart.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En je mooie kaart staat in vol ornaat te pronken op het dressoir hoor Danoesja. Je weet echt wel wat ik mooi vind ;) en ik vond het inderdaad erg leuk om de borders terug te zien.
    Ben er héél blij mee xx
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hij is prachtig geworden Danoesja..
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige chique kaart, super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Halo Danoesja,
    wat een geweldig mooi kaartje met zoveel leuke accenten erop
    kan het geloven dat miranda daar in de wolken mee was heel mooi
    liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A gorgeous creation! Thanks for playing along at Creative Inspirations! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige kaart geworden! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a beautiful card! I love the colours and Wonder layout. Thank you for sharing with us at Creative Inspiration, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs Agnieszka, chanya13

    BeantwoordenVerwijderen