maandag 19 september 2016

Fijne dag

Hallo lieve mensen, vandaag mag ik jullie op het CraftAddiction Designteam en Challengeblog een creatie laten zien, ik heb een verjaardagskaart gemaakt met de mooie lijn Romantic Orchid van CraftEmotions, er zit heel mooi DP in plus prachtige plaatjes en b.v. labeltjes zoals die op mijn kaart waarop de tekst gestempeld is.


De open blaadjes heb ik van de mooie randmal van Studio Light geknipt en die be-inkt met distress-inkt Peeled Paint.
De basis is wederom een Dutch Doobadoo Shape Art........daar ben ik echt fan van hihihi en er komt 28 september weer een supermooie nieuwe collectie van uit waar ik mij al op verheug:-)

Mijn gebruikte materialen die verkrijgbaar zijn bij CraftAddiction:
Linnenkarton wit.
Linnenkarton lila.
Dutch Doobadoo Shape Art - Square.
Studio Light stans - randmal met blaadjes.
Noor Design blauwe mal vierkant.
CraftEmotions Paperstack Romantic Orchid.
Distress-inkt Peeled Paint.
Distress-inkt Dusty Concord.
Stazon inktkussen Jet Black.
Aleene's Tacky Gleu.

Bedankt voor jullie bezoekjes en reacties en een hele fijne week allemaal.
Lieve groetjes, Danoesja.

7 opmerkingen:

  1. Prachtig Danoesja, het papier is dan ook geweldig mooi.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Danoesja, mooi model en mooi papier.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beeldschoon Danoesja en ja die Doobadootjes zijn een uitkomst!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Danoesja. Lekker vrolijk met de bloemen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart Danoesja! Supermooie vorm en de aankleding is top!
    Schitterende kleuren.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal in mijn favoriete kleuren. Prachtig gedaan Danoesja!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen