zaterdag 17 september 2016

CraftAddiction reminder Challenge #9

Hallo lieve mensen, vandaag laten we onze reminders zien op het CraftAddiction Challenge en Designblog met het thema "Cadeautasje/Doosje".
Voor mijn reminder heb ik een doosje gemaakt waarvan ik voor de boven (deksel) en onderkant een Dutch Doobadoo Shape Art vorm gebruikt heb.


Het DP en de mooie plaatjes komen uit de paperstack Christmas Nature van CraftEmotions.


Onderaan bij de bodem heb ik sneeuw aangebracht met de Foamball Clay van CraftEmotions die luchtdrogend is, hij plakt vanzelf dus je hoeft geen lijm te gebruiken.


Ook heb ik verschillende nieuwe mallen van Marianne Design gebruikt en de ondergrond van het dekseltje bewerkt met een Crealies clearstamp Bits & Pieces.

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:
Linnenkarton wit.
Dutch Doobadoo Shape Art - ornament square.
CraftEmotions Paperstack Christmas Nature.
Marianne Design Creatable LR0437 takjes.
Marianne Design Creatable LR0435 kerstster.
Marianne Design Creatables LR0392 besneeuwde ijspegels.
Crealies Clearstamp Bits & Pieces no-3 crackle.
Distress-inkt Vintage Photo.
Foamball Clay wit.

Op het CraftAddiction Challenge en Designblog zijn de prachtige reminders te zien van Anita en Alice om jullie nog meer inspiratie te geven, doen jullie nog gezellig mee?
Ik wens jullie nog een heel fijn weekend allemaal!
Lieve groetjes, Danoesja.

9 opmerkingen:

  1. Supermooi gemaakt Danoesja! Je brengt me op ideetjes.
    Fijn weekend!
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danoesja wat leuk met deze materialen. Het boekje is zo leuk. Jij hebt erg leuk met de materialen gewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw....prachtig Danoesja! Een keigave creatie!
    Prachtige kerstster en een kunstwerk om te zien!
    Fijne zondag verder...xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wouw wat een Bjoetie geworden!!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Danoesja,
    Wat een beauty
    Super mooi doosje !

    Liefs martine




    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Danoesja,
    Wat een beauty
    Super mooi doosje !

    Liefs martine




    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuke Danoesja....een mooi model en bovenop mooie herfst kleurtjes!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een heel mooi en decoratief doosje geworden Danoesja. Dat dekseltje is top gedecoreerd, heel mooi.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen