zondag 4 september 2016

CraftAddiction Challenge #9

Goedemorgen lieve mensen, door een aantal hele drukke dagen was ik helemaal vergeten om mijn bericht voor de challenge bij CraftAddiction Challengeblog te plaatsen, gisteren is daar de nieuwe challenge van september van start gegaan met de opdracht "Cadeau-tasje/doosje"
Ik heb een cadeau-doosje gemaakt waar een stukje lekkere olijfzeep in zit van de olijfboerderij uit Spanje.


Het doosje is gemaakt naar de afmetingen van de zeep van wit linnenkarton, alle randjes zijn be-inkt net als de veertjes en de bloemen met distress-inkt, daar heb ik ook de hoekjes mee gestempeld met een Crealies stempeltje, de mal in het midden is van Marianne Design die ik met memento inkt heb bewerkt.


Verder is het doosje afgewerkt met parelketting, pareltjes, kant en een tekststempeltje van Marianne Design.

Doen jullie allemaal gezellig mee aan deze leuke challenge, op het CraftAddiction Challengeblog zijn de prachtige inspiratie creaties van de andere dames te zien dus neem er snel eens een kijkje!

Mijn gebruikte materialen uit de webshop van CraftAddiction zijn:
Linnenkarton wit.
Distress-inkt Shaded Lilac.
Memento inkt Pear Tart.
CraftEmotions standmal veertjes.
Marianne Creatable Anja's ovaal LR0376.
Marianne Design tekst Clearstempel CS0971 .
Crealies Clearstamp Bits & Pieces no.3 crackle.
Parelketting.

Ik ga nog even lekker relaxen en nagenieten vandaag na een superleuke beursdag gisteren samen met Nicole bij de stand van CraftAddiction, het was heel gezellig met veel bekende gezichten van bloggers, sommigen had ik al eens eerder ontmoet en sommige zag ik nu voor het eerst wat superleuk was. Ook afgelopen donderdag was ik op de beurs samen met Anita en Tonny om zelf te shoppen en natuurlijk om even gezellig met andere dames te kletsen die je dan al heel lang via de blog kent maar nu pas in het echt mocht ontmoeten, dit zijn van die dagen met een gouden randje waar ik lang van nageniet.
Ik wens jullie nog een hele fijne zondag en zomerse week, lieve groetjes Danoesja.

8 opmerkingen:

  1. Mooi Danoesja en ik vond het erg leuk je gesproken te hebben op de knotsgekke kaartdagen .
    Een fijne zondag
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    xX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi doosje en fijn dat je zo genoten hebt van de beurs!
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het doosje is in het echt nog mooier en de zeep is zálig in gebruik hihi. Fijn dat je zo genoten hebt meis.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief doosje Danoesja!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooi doosje heb je gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie doosje en ook een heel leuk idee! Een mooi cadeautje! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Allereerst, wat een mooi doosje heb je gemaakt! En ik vond het ook superleuk om je eens in het echie te ontmoeten. Reuze gezellig!
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful project Danoesja wonderful colours and design of the top part and a very useful item, excellent work
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen