zondag 25 september 2016

Addicted to Stamps Challenge #132

Hallo lieve mensen, vandaag begint er een nieuwe challenge bij Addicted to Stamps en deze keer willen we jullie favoriete embellishment op jullie creatie zien, dus vermeld dit in je blogbericht!
Mijn kaartje is deze keer in een heel andere stijl die ik toch ook wel heel leuk vind en hierop heb ik 1 van mijn favoriete embellishments gebruikt en dat is nml koord/touw, dit gebruik ik nogal vaak op mijn creaties maar ook bloemen en blaadjes zijn favoriet bij mij maar die zie je hier nu een keertje niet LOL!


De buitenste zwart/wit rand heb ik zelf gedoodeld net als het randje op de label, de nijlpaard heb ik op DP gestempeld en uitgeknipt, de cirkel is een mal van Nestabilities en de banner heb ik zelf geknipt waarop de tekst van Marianne Design zit, dit is 1 stempel die ik in 2 delen heb gestempeld, verder nog een knoop en zilveren pailletjes.
Op het challengeblog van Addicted to Stamps zijn de prachtige inspiratie kaarten te bewonderen van Team B dus neem er snel een kijkje, ook is er weer een leuke prijs gesponsord door Hobby Stunter.
Doen jullie gezellig mee aan deze leuke challenge? Ik ben reuze benieuwd wat jullie favoriete embellishment is.
Een hele fijne zondag nog allemaal, lieve groetjes Danoesja.

14 opmerkingen:

  1. Wat een PRACHTIGE kaart Danoesja....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HAPPY HIPPO HIP Danoesja, een enige kaart!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super schattig kaartje Danoesja....zo leuk met al die vrolijke details...

    groetjes en een fijne zondag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker heel iets anders Danoesja, maar ik vind hem kei leuk!!!
    Hartstikke mooi je handmade doodle randjes! Ik vind het een hele mooie kaart geworden en ook een leuke challenge! Wie weet ga ik ook nog uit mijn comfort zone! Fijne zondag nog!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is echt een hippe hippo kaart Danoesja en dat doodelen wat je doet vind ik zo gaaf.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooie kaart Danoesja !!
    Super leuke kaart .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O, wat is je kaart mooi, prachtige details en heel mooi uitgewerkt. Net als je vorige kaart met de prachtige tekst. groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een hele mooie, vrolijke kaart met een geweldig design en wat heb je de randen mooi getekend. Super gedaan! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldig leuke hippo Danoesja, goed gedaan.
    Groetjes van Veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hi Danoesja, I love your creation so so much. This Hippo looks so funny :-) Hugs Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldig mooi Danoesja! Goed gelukt om zo uit de hand gedoodeld!!
    Leuk effect!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Danoesja een heel ander soort kaartje dan dat ik van jou gewend maar .... echt speciaal en super mooi !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen