woensdag 6 juli 2016

Reminder Scr@p-Cards Challenge #87

Hallo lieve allemaal, vandaag mag ik mijn reminder laten zien voor het Scr@p-Cards Challengeblog met het thema "Gebruik bloemen op je kaart/creatie met een andere vorm dan vierkant of rechthoek".
Wederom heb ik een vorm van Dutch Doobadoo en standaard gebruikt voor mijn kaart, deze keer is het een mixed media kaart geworden.


Ik heb gesso gemengd met wat water en dit als ondergrond gebruikt zodat het DP zichtbaar blijft, hierop heb ik een script stencil gebruikt met texture paste, lekker veel gespetterd met twinkeling H2o en daarna de kaart verder aangekleed met touw, swirl en bloemen........en dit vind ik toch ook wel heel leuk om te doen dus dat zullen jullie wel vaker gaan zien hier, ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Doe gezellig mee met deze leuke challenge, wij kijken uit naar jullie creaties!
Lieve groetjes, Danoesja.

8 opmerkingen:

  1. Hoi Danoesja,
    ..en deze mooie kaart kreeg ik voor mijn verjaardag, hij hangt nog steeds aan mijn kaartenlijn in de kamer, nogmaals bedankt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart, Danoesja.Leuk model.Zie dat Ans er blij mee was.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kaart! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een beauty en je mag van mij zeker vaker dit soort kaarten maken, ik zit hier te kwielen...wauw, dat lijstje met de kraaltjes en het gespatter..práchtig. Ik lees dat hij bij Ans nog steeds te pronk hangt, die boft met zo'n mooie kaart ;p
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke kaart en oh oh, wat hou ik toch van die aqua blauwe kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je kaartje is echt super mooi geworden.
    De subtiele rode details steken lekker af tegen de achtergrond. Ik vind het ook heel gaaf hoe je de witte tekst hebt verwerkt op de achtergrond.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind hem prachtig! Mooie kleuren heb je gebruikt en de vorm is ook super.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hé vakantieganger....ik ben weer terug,maar had ook maar anderhalve week, is dus omgevlogen! Je reminderkaart vind ik zo prachtig, vooral die subtiele spettertjes en prachtige bloementoef! Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen