woensdag 27 april 2016

Scr@p-Cards Challenge #85

Goedemorgen allemaal op deze lente/herfst/winter koningsdag, zo jammer dat het geen beter weer is voor iedereen die buiten van deze dag wilt genieten of op vakantie is......ik blijf maar lekker thuis!
Vandaag is er een nieuwe challenge begonnen bij het Scr@p-Cards Challengeblog met een kleuren challenge volgens de onderstaande foto.


Ondanks dat ik al ruim twee weken totaal geen inspiratie heb is er toch een kaartje naar mijn zin uitgekomen........maar het duurde wel heel lang voordat die er was:-)


Het DP op de achtergrond is van Maja Design, daarop zit een stans van Marianne Design die ik met inkt grijs heb gemaakt omdat ik geen grijs papier heb, de roze mal die erop zit is van Joy en daarover heb ik wat van dat kokos spul geplakt, dan zit daarop weer een label uit het DP van Nestabilities en ook de libel is daarvan, deze is in twee delen nml een dichte libel die ook weer grijs is gemaakt en een open libel in het roze, verder nog wat glittersteentjes en roosjes plus donkergrijs kant wat er boven en aan de zijkant onder het DP uitpiept en een lijntje erlangs gekrabbeld.

Op het Scr@p-Cards Challengeblog zijn de schitterende creaties te bewonderen van het hele design team voor nog meer inspiratie.

Onze sponsor is 't Scrap-Ateljeetje met een supermooie prijs die er te winnen is dus doen jullie weer gezellig mee?


Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag en/of vakantie.
Lieve groetjes, Danoesja.

14 opmerkingen:

  1. Je zou het niet zeggen....geen inspiratie. Ik ben blij dat het je gelukt is, want je kaart is schitterend!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gek hè hoe ze er soms aan de lopende band uitrollen en hoe dan ook uit het niets de creakoek op kan zijn maar...........het is je toch maar weer gelukt iets beeldigs te maken Danoesja!! Veel grijze inkt gebruikt (denk ik??) maar slim opgelost hihi!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind je kaart schitterend in deze kleurtjes en me alle malletjes!
    groetjes, nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een prachtige kaart in deze mooie kleurtjes Danoesja!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Soms komen kaartjes uit je tenen als je tijdelijk geen inspiratie hebt. Het is overigens niet aan je kaart te zien hoor! Er is superveel op te zien, en alles past zo mooi bij elkaar.
    Hier geen koningsdag, maar ik heb het lekker op tv gevolgd. Het blijft toch bijzonder een koningsdag te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart,Danoesja.Hele mooie kleurtjes.Mooie libel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig ik zag het al op Facebook!
    Ons
    Ondanks je weinig inspiratie is het je toch goed gelukt...wat kan dat dan lang duren hè!
    Erg mooie stans en de kleuren fantastisch!
    Fijne Koningsdag
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Danoesja ,
    Wow die is echt prachtig heel mooi met de zachte kleuren .
    Leuke challenge .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet te zien dat de inspiratie ontbreekt Danoesja ;) Super mooie kaart! Het kant dat tussen de lagen uitpiept is zo leuk bedacht :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Danoesja,
    Dat is nog eens creatief om zelf grijs papier te maken!!! En wat Chantal ook zegt de inspiratie moest je van ver halen, maar de uitvoering is weer super! Je "gekrabbelde" randje staat heel gaaf!!! Ik ga heerlijk naar Paul de Leeuw kijken nu, dus doeiiii....liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een schitterend inspiratiekaartje heb gemaakt met die prachtige pastelkleurtjes Danoesja....KNAP gedaan weer !!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige tag in deze mooie zachte kleuren en die mooie stansjes, toppie hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een beauty Danoesja. Knap opgelost om zelf grijs papier te maken. Ik vind het een plaatje en ook je doodle-rand is weer top.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Danoesja,
    je hebt een hele mooie kaart gemaakt in deze zachte tinten..
    mooie stansen heb je gebruikt en de libel is echt een blikvanger,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen