zondag 13 maart 2016

Challenge #122 bij Addicted to Stamps

Hallo lieve mensen, vandaag begint de nieuwe challenge weer bij Addicted to Stamps, en de uitdaging voor deze challenge is "Any Shape" dus je mag elke vorm van kaart gebruiken bij deze challenge.


De vorm die ik heb gebruikt voor deze kaart als basis is een Shape Art van Dutch Doobadoo ook de standaard waar de kaart op staat is van Dutch Doobadoo, het DP komt uit een blok van de Action, ik heb verschillende mallen van Marianne Design en Joy gebruikt en het label die erachter verstopt zit is van Magnolia. Ooit lang geleden heb ik een stempelset met kikkers van Penny Black gekocht en dit is er 1 van, ze zijn zo leuk, hij is ingekleurd met Sennelier.
Op het challengeblog van Addicted to Stamps staan de prachtige inspiratiekaarten man team B, doen jullie gezellig mee aan deze leuke challenge? Er is een hele leuke prijs te winnen!

Bij deze wil ik nog iedereen bedanken voor de prachtige verjaardagskaarten die ik mocht ontvangen voor mijn verjaardag en daar geniet ik nog heel lang van na, heel leuk is dat de visite die geen kaarten maken ze altijd helemaal bekijken en dan zeggen "knap hoe ze dat allemaal kunnen maken" dat is dus wel een complimentje voor jullie allemaal!
Ik heb echt een superverjaardag gehad, Kees was de hele week vrij en we zijn donderdag nog lekker samen naar de Efteling geweest, gisteravond was het nog heel gezellig met verjaardagsvisite.........ik heb enorm genoten en ga zo nog even van het mooie weer genieten door een lekkere wandeling te maken:-))
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zondag en een mooie week toe.
Lieve groetjes, Danoesja.

17 opmerkingen:

  1. Ohhh danoesja wat een super vrolijke kaart en die kikker, wat een cutie joh! Wat een super verjaardag heb jij gehad en ook nog nar de Efteling... gezellig hoor xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige en vrolijke kaart zeg!!
    Groetjes,
    Martha
    NB Nog gefeliciteerd met je verjaardag :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaart Danoesja. Hele mooie vorm en mega leuke kikker stempel. Groetjes, Veerle x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart! En wat fijn dat je leuke verjaardag hebt gehad. Lekker verwend.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Danoesja. prachtige kaart heb je gemaakt.Leuke stempel hi hi hi. Fijn dat je zo genoten hebt met je mannetje.Jullie ook een fijne dag en een hele fijne week.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een vrolijke kaart Danoesja! Mooi model, mooie kleuren en de kikker is grappig :) Heel mooi ingekleurd ook! Wat leuk om te lezen dat je zo bent verwend met jouw verjaardag! Geniet van jouw wandeling het is echt lenteweer :)
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een leuke week achter de rug Danoesja! Bij mij bewonderen ze de verjaardags kaarten ook altijd zo..leuk is dat hè! En alweer een nieuwe Challenge bij ATS, wat vliegt de tijd! Sorry maar ik kan je kaart niet helemaal goed bekijken, want die is nogal donker, maar ik twijfel er niet aan dat hij prachtig is...want dat zijn ze altijd!
    Heerlijk dit weer...wat een lekker weekend zo, daar kunnen weer veel mensen van genieten!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke vrolijke kaart. En natuurlijk nog gefeliciteerd met je verjaardag. Ik was vrijdag jarig en ook door mijn visite werden de zelfgemaakte kaarten uitgebreid bekeken haha.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kaart met mooie voorjaarskleurtjes. Leuk is dat , iedereen krijgt weer zin in het voorjaar geloof ik want je ziet allemaal van die mooie kleurtjes. Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag, leuk dat je zoveel kaarten hebt gekregen die zelf zijn gemaakt. die doen het altijd goed. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Danoesje...en leuk dat je zoveel mooie kaartjes heb ontvangen
    Heel mooi dit voorbeeldkaartje, prachtig in die zachte lentekleurtjes en ook de vorm is super leuk...Mijn creatie voor deze challenge staat er al bij....dat is snel hè...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is weer een heel leuke met dat vrolijke papier en de enige kikker! Fijn dat je zo'n toffe verjaardag hebt gehad Danoesja, kun je er weer een jaartje op teren!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie lieve kleurtjes heb je voor je prachtige kaart gebruikt Danoesja.
    Fijn dat je zo genoten hebt met je verjaardag.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart ,hele mooie kleuren!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een vrolijke kaart Danoesja in die lieve lentekleuren. De kikker springt een gat in de lucht met z'n bloemen-parasolletje...die heeft volgens mij ook de lente in z'n bolletje..;p
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een schitterende kaart Danoesja!
    Prachtig gemaakt en heerlijk die frisse vrolijke kleuren.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hi Danoesja this is beautiful it is so lovely and fresh, the wonderful image and gorgeous papers I love it
    hugs
    lorraine x

    BeantwoordenVerwijderen