zaterdag 6 februari 2016

Kerstkaart 4

Hallo lieve allemaal, bedankt voor jullie lieve reacties op mijn DT kaarten.
Hier is dan kerstkaart nr 4, helaas lukte het niet voor donderdag, het plaatje is van Studio Light en verder heb ik alleen linnenkarton en kraft papier gebruikt plus wat houten sterren en touw met belletjes, de doodle lijntjes heb ik zelf getekend.


Nu ik in vier design teams zit heb ik het inderdaad een stuk drukker maar ik vind het superleuk dat ik hieraan mag meewerken, dankzij mijn voornemen voor dit jaar lukt dat ook wel en richt ik me meer hierop en eventuele challenge's waar ik aan mee wil doen......en wat is dan mijn voornemen zullen jullie je afvragen, nou dat is dat ik haast geen verjaardagskaarten meer maak voor iedereen in mijn omgeving want het was steeds snel snel een kaartje maken wat het echt niet meer leuk maakte. Nog een reden is dat ik mijn lijf wat meer rust moet geven......maar dit blijft moeilijk, ik probeer alles goed te verdelen.
Natuurlijk krijgen blogvriendinnen wel een zelfgemaakte kaart want dat vind ik veel te leuk om te doen, ik weet hoe leuk het is om ze te ontvangen.
Geniet allemaal nog van jullie weekend en heel veel plezier als je nog gaat carnavallen.
Lieve groetjes, Danoesja.

25 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje Danoesja, wat een gave kerstboom erop, en daarbij die mooie sterren een super leuke kaart...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart geworden!! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het een hele mooie kerstkaart Danoesja
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lieve doodle lijntjes op je mooie kerstkaart Danoesja. Ziet er leuk uit.
    Liefs Miranda xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so beautiful. Love how you made the Christmas tree and those tiny jingle bells. x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Danoesja wAt is dot geweldig mooi gemaakt. Ik ben er weg vanTop. Dat touwtje maakt het helemaal mooi. Succes met de dt-schappen. Als je het leuk vind is het niet erg dat je in vier verschillende zit. Dan heb je wel variatie. Geniet ervan. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig deze kerstkaart Danoesja!
    Deze stijl vind ik echt super met de touw!
    Eigenlijk heb je het al druk genoeg om blogvriendinnen zelf gemaakte kaartjes te sturen en die waarderen het ook het meest want ze weten dat je met hart en ziel iets speciaal voor hen maakt.
    Ik zit maar in 1 DT maar vind dat soms al druk haha ook ik maak verder alleen voor speciale verjaardagen of gelegenheden iets.
    Voor mij geen carnaval hoor maar wel een weekje vakantie fijn!
    Fijn weekend!
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Danoesja,
    je kaartje is echt heel mooi geworden, leuk de grote strik met de belletjes..een chique geheel..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent al lekker op dreef met je kerstkaarten Danoesja, ik heb er echt nog geen zin in. Goed van je. Deze is ook weer erg leuk. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Stoere kerstkaart zo.
    Gaaf.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellige kaart.
    Ik vind de strik met de belletjes echt zo leuk! Die maken het helemaal af en Kerstig.

    Doe wat je wil doen en leg jezelf niks op, dat scheelt al een hele hoop stres en gedoe. Sterkte en blijf vooral genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kerstkaart,Danoesja.Leuk plaatje en mooi afgewerkt met de strik.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hoi danoesja
    vind je kaart heel bijzonder en mooi en zo gaaf in elkaar gezet echt tops!!
    groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kerstkaart Danoesja !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ooh....deze is echt SUPER GAAF Danoesja......schitterend!
    Het hout van het plaatje lijkt wel echt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige kerstkaart.Mooi geheel.Bezige bij ben je maar met vier design teams.Voor jullie ook fijne carnaval.Wij genieten van de vrije dag vandaag maar geen carnaval voor ons hi hi hi.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig kerstkaartje Danoesjs - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige en ook stoere kerstkaart Danoesja! Heel goed voornemen om niet iedereen in jouw omgeving een zelfgemaakte verjaardagskaart te sturen! Het scheelt heel veel stress en vaak wordt het ook niet zo gewaardeerd als door mede-hobbyisten ;) Ik ben wel blij te lezen dat je voor blogdinnetjes een uitzondering maakt :) Het is ook veel beter voor jouw lichaam en dat is het belangrijkste!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kerstkaart!!
    Een heel goed voornemen van jou om meer naar je lijf te luisteren! En niet perse steeds verplichte kaartjes voor verjaardagen te maken vind ik een slim idee! Ik kamp ook vaak met tijdsgebrek en dan moet er perse een verjaardags kaartje gemaakt worden, zou hou ik geen tijd over voor challenges, en dat was nu juist wat ik dit jaar zo graag wilde doen. Ik vind jou idee om ook gekochte kaartjes te sturen een heel goed idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Danoesja,
    weer een hele mooie kerstkaart! Je hebt groot gelijk dat je keuzes gaat maken. En je kaarten worden in de regel ook meer gewaardeerd door je blogvriendinnen. Is bij mij ook zo. Ik ben heel kieskeurig welke familieleden of vrienden ik een zelfgemaakte kaart stuur. Volgens mij heb ik jouw adres niet. Ik zou het wel leuk vinden als je op mijn verjaardagslijstje komt te staan. Ik mail je nog.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  21. I really like that you chose natural colors and textures for this Christmas card, I think it looks really nice, quite modern, well done!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige kerstkaart, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen