zondag 1 maart 2015

Challenge #17 bij ons Borduurkaartenblog

Hallo lieve mensen, vandaag begint er weer een nieuwe challenge op ons Borduurkaartenblog en deze keer heeft Hannie het leuke thema voorjaar gekozen. Het is een erg leuk thema waar je vrolijk van word vind ik door de frisse kleurtjes en we zijn volgens mij allemaal wel toe aan het voorjaar.
Ik heb voor mijn kaartje weer een Dutch Doobadoo mal gebruikt, het 3d plaatje is van Le Suh en het borduurpatroontje is van Sjaak van Went uit Hobbydols 95, ik heb niet het hele borduurpatroon gebruikt maar wel een groot deel, ik vind het altijd leuk om hier een andere draai aan te geven.


Met wat overbleef van het borduurpatroon heb ik nog een kaartje gemaakt voor Cindy die vandaag jarig is, ook deze is met een Dutch Doobadoo mal gemaakt en hierop zit een stempel van Bild Malarna die is ingekleurd met distres-ink en twinkling H2o's. Van harte gefeliciteerd Cindy, geniet van deze mooie dag.


Ik kijk al weer uit naar jullie voorjaarscreaties met mooie patroontjes in voorjaarsstemming, dus doen jullie weer gezellig mee, natuurlijk is er weer een leuke prijs te winnen.
Op ons Borduurkaartenblog vind je de schitterende inspiratiekaarten van mijn DT maatjes dus neem snel een kijkje daar.
Ik ga straks nog een heerlijke wandeling maken om mijn weerstand op te bouwen, het gaat allemaal niet snel maar stapje voor stapje ga ik vooruit. Geniet allemaal van deze mooie zondag dames.
lieve groetjes, Danoesja.


34 opmerkingen:

  1. Ah, wat is je kaart fijntjes zeg. prachtig en ik hou daar ook wel van om er een eigen draai aan te geven. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Danoesja, hele mooie kleuren, echt een hele gave kaart! De kaart die je speciaal voor mijn verjaardag hebt gemaakt staat te schitteren op de kast. Hij is echt heel mooi! Ben er superblij mee, dank je wel. Pas goed op jezelf, heel fijn om te horen dat het stukje voor stukje beter met je gaat! Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige fleurige kaarten zeg

    malika

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Shitterende kaart Danoesja, erg leuk borduurpatroontje en model en super mooi afgewerkt!!!Ook de kaart voor Cindy is een beauty!!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten Danoesja! En ook van mij mag het voorjaar worden!
    Sterkte met je herstel en groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow twee schitterende kaarten heb je gemaakt, Cindy zal er in ieder geval heel blij mee zijn.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Danoesja. Zoals altijd weer prachtige kaarten. Voor Cindy heb je ook eren leukerd gemaakt! Geniet maar even lekker van je wandeling. De zon begint hier nu weer te schijnen. We hadden net nog wat regen. veel sterkte nog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie frisse kaarten Danoesja. Gaaf zoals je er altijd een eigen draai aan weet te geven, dat is creativiteit hee...;p
    Nog een paar nachtjes en we gaan weer lekker beursen...ook goed voor de weerstand..LOL...
    Liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is bij jou in ieder geval echt lente Danoesja, wat een schitterende kaarten heb je gemaakt! Fijn dat het toch steeds een beetje beter met je gaat ook al duurt het vast te lang naar je zin. Ik hou een binnendag want al schijnt er een heel flauw zonnetje (net nog plensbui)......het stormt hier!! Ik lees ook dat je al weer dolle plannen hebt met je "sister in scrap-crime Miranda" .......geniet er van!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Danoesja
    wat een prachtig voorbeeldkaartje en het kaartje voor Cindy vind ik ook super mooi en prachtig ingekleurd hele leuke stempel ook
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat zijn weer schitterende kaartjes Danoesje....prachtig in die mooie voorjaarskleurtjes en ook de vorm is weer geweldig....
    KNAPgedaan:-)

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig alle 2 Danoesja. Nog bedankt voor je beterschapswens. Ik krabbel inmiddels al weer een beetje overeind!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Danoesja,
    Ze zijn prachtig, de rose heel erg mooi gecombineerd met het plaatje en de kaart voor Cindy,mooi ingekleurd, ook een bjoetie..
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Danoesja,
    wat een mooie kaart! De bovenste zo netjes uitgeknipt! En de tweede is ook een plaatje. Knap vind ik het.
    Goed van je dat je je weerstand weer aan het opbouwen bent. Kalm aan dan breekt het lijntje niet!
    Liefs,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige kaart! Heel mooi geborduurd en heerlijk fris van kleur.
    Groetjes Henriette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lieve Danoesja, eindelijk eens even tijd om te lezen hoe en wat er nu eigenlijk met je aan de hand was.....wat een schrik en wat een akelig nieuws is me daar uiteindelijk toch uitgekomen!! Maar goed, niet meer al te veel over piekeren en nu heel langzaam steentje voor steentje opbouwen in je lichaam! Dit gaat langzaam en oh Danoesja, wat zul je daar geduld bij nodig zijn....wel fijn dat ze allemaal zo zorgzaam om je heen zijn....zelf krabbel ik weer bij de griep op en ga weer wat aan de blogrondjes werken dus hoop ik wat vaker bij je "langs" te komen hoor.... Pas vooral heel goed op jezelf en lekker freubelen!
    Je kaarten zien er sprankelend uit....krijg je toch spontaan zin in het voorjaar!! Prachtig!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige kaarten Danoesja
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi danoesja
    Zie twee geweldig mooie kaarten en ben wel een beetje jaloers dat je zo mooi kan borduren,h aha
    Groetjes corry

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige kaartjes Danoesja! Geweldig mooi hoe je steeds weer die kaarten zo fijntjes borduurt! Hoe gaat het verder met je?
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hallo lieve Danoesja
    Wat een schitterende kaarten heb je geborduurd,als je hier niet blij van wordt.
    Ik heb de kaart van Cindy in het echt gezien, nou meisje hij is prachtig hoor.
    Goed dat je aan je herstel aan het werken bent door te gaan wandelen.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Danoesja wat een schattige kaartjes ... Prachtig, fijn borduurwerk e het stempeltje is ook fantastisch mooi ingekleurd ! Met de lente in het vooruitzicht Danoesja gaat het zeker de goede kant op ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige vrolijk gekleurde kaarten Danoesja!
    Knap borduur en kleur werk hoor!
    Gelukkig was het vandaag zonnig om te wandelen, nu plenst het lekker buiten, maart roert z'n staart zeggen ze dan !
    Fijne week
    Lieve groet Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaarten.Mooie kleuren combinatie. Alles past weer perfect bij elkaar, je borduurwerk is prachtig.
    Fijne dag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Twee hele mooie kaarten! Allebei in mooie kleuren en ook leuke vormen. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ooohhh Danoesja wat heb je er toch weer veel tijd en liede in je kaartjes gestoken......prachtig zijn ze!
    Als ik het journaal goed begrepen heb, wordt het volgend weekend ook bij jullie lekker lente weer!
    Liefs Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi kaartje weer Danoesja!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Erg mooi!!
    Wat een geduld!

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Beide kaarten zijn prachtig, vooral de bovenste. Heerlijk voorjaar...wie kijkt er niet naar uit? Fijn dat je weer wat vooruit gaat. Rustig aandoen en langzaam alles weer opbouwen.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Twee prachtige kaarten Danoesja. groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Twee heeeeele mooie kaarten Danoesja!! En wat heb je weer mooi ingekleurd!! Tis al echt lente op je blog!!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Danoesja ik kom je even bedanken voor mijn schitterende verjaardagskaart
    SUPERrrrr mooi.
    Liefs Ghea
    Fijne verjaardag morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  32. oh my goodness .. both of your cards are absolutely GORGEOUS! I love the Spring feelings they both bring! And I know your friend will truly LOVE her card!!!!!!!!! :)

    Big Hugs,
    Elise

    BeantwoordenVerwijderen