donderdag 11 september 2014

Lille

Goedemorgen lieve mensen, zoals de meesten al bij Miranda hebben gelezen zijn wij samen met onze mannen een heerlijk weekend naar Lille geweest om daar op jacht te gaan naar mooie brocante spullen. Onze missie is weer geslaagd want we hebben een aantal prachtige dingen gevonden. Allemaal hebben we enorm genoten van dit weekend.


Kees heeft zich prima vermaakt met zijn camera en mooie dingen vastgelegd.


Deze zou best leuk staan in de achtertuin maar we konden het onze mannen toch niet aandoen om ze zo te laten sjouwen...............aan het einde van de zondag moesten ze al met onze roze trolly's lopen hihihi.


Super handig en je kan gewoon niet zonder trolly's als je hier heen gaat.....mits je alleen maar wilt kijken natuurlijk want er is genoeg te zien en te beleven.


Nog even een leuke foto van Miranda, leuk voor in een scrapboekje:-))
Moe maar voldaan thuisgekomen kunnen we nagenieten van een mooi weekend.......ik moest echt een paar dagen bijkomen!!!


Dit is een groot deel van de buit want er ligt ook nog heel mooi ecru kant bij Miranda.

Ik ga lekker genieten van mijn vrije tijd en hoop meer te kunnen freubelen want ook ik heb mijn baantje opgezegd. Ik werd steeds minder ingepland en mijn lijf wil niet meer zo, soms moet je keuzes maken. Deacon vind het wel fijn dat ik niet meer hoef te werken "dan krijg je wel wat geld van mij mam".............dan smelt je toch.
Geniet allemaal van deze mooie dag, ik ga vanmiddag nog even lekker aan de freubel.
Lieve groetjes, Danoesja.

12 opmerkingen:

  1. Lekker bijkomen, lekker genieten van je nieuwe spulletjes, lekker freubelen!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. verstandige keuze om te stoppen met werken, je moet ook aan jezelf denken en met zo'n sponsor als Deacon in de buurt moet het lukken..
    prachtige foto's van een gezellig weekend,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie spulletjes heb je gevonden en nu je wat meer freubeltijd hebt verheug ik me op al je creaties die je gaat maken Leuke foto`s van jullie weekendje weg.
    Xxx
    Cinderella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw danoesja, jullie zijn lekker geslaagd in Lille , i9k had al tegen Miranda gezegd dat ik jullie trolly"s er g leuk vind, mooie kleur ook.
    Ach wat een lieverd is je zoon toch, maar ik denk dat je zijn centjes niet nodig hebt.
    Ga lekker van je vrije tijd genieten meisje.
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja ik had het zeker al meegekregen jullie weekend in Lille met Miranda en de mannen! Super gaaf dat jullie dat doen...ennuh...moe maar voldaan toch!
    Fijn weekend en liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh meid toch! Ook je baan opgezegd! Wat een bijzondere keuze. En moedig vind ik het ook. Miranda en jij waren toch collega's?? Ik had het verslag van Miranda al gelezen over Lille, leuk om jouw foto's te zien!
    EN meer tijd om te freubelen en voor Deacon!
    Je arm weer over? Ik mail je nog!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Danoesja...zet jij mij zo maar even in de spotlights..hihi..LOL. Wat hebben we genoten he en leuk om je spulletjes zo mooi bij elkaar te zien. Het kant komt jou kant op hoor ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk je blog (hou ook van paspoppen )

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave en mooie foto's Danoesja!! Jij hebt zeker weten genoten en dat is het bijkomen wel waard hè?! Hihih!! Leuke goodies gescoord meid.
    Fijn weekend. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke foto's van een geweldig weekendje uit!!!

    Fijn weekend,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Danoesja,mooie spulletjes heb je gekocht. Lijkt me super gezellig om daar naar de markt te gaan.Kan goed begrijpen dat jullie super genoten hebben.En jij hebt je baan opgezegd!! zal er wel veel gefreubeld worden.groetjes Margo. Ooooo vergeet ik bijna nog te zeggen heb even de post terug gekeken schitterende kaartjes heb je nog gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke foto's Danoesja, en wat een leuke spulletjes heb je gescoord....dat is echt genieten!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen