donderdag 22 mei 2014

LOL

Hallo lieve mensen, vandaag laat ik jullie een LO zien die al een week klaar ligt, helaas kwam het er steeds niet van om deze te posten. Het is zo leuk om hier mee bezig te zijn want je ziet het met de dag groeien.


Het DP is van Maja Design, alle bloemen (behalve de roosjes) zijn zelfgemaakt.


Deze foto is volgens mij uit 2006 of 2007, we hadden hier veel lol/LOL samen. De blaadjes bij de bloemen en het mooie lijstje is van artista klei gemaakt, dit mooie malletje ervoor had ik met mijn verjaardag van Nicole gekregen. Het lijstje en de blaadjes plus de letters zijn bewerkt met zilver van Inka Gold. In het lijstje zit een lampje van Prima Marketing waarop US staat, ook de parelswirl is van Prima Marketing. De klokjes verdeeld over de LO komen ook uit DP van Maja Design. De witte rozen heb ik volgens mij op de kreadoe gekregen bij mijn aankopen bij ScrapDelight.


Met een mask van Dutch Doobadoo heb ik de rondjes aangebracht met textuurpasta.
De letters zijn 5 keer met de Cricut uitgesneden en op elkaar geplakt.


Op de tweede laag DP heb ik een randje geborduurd met de hand, dit heb ik ook gedaan op de stukken DP onder de foto, helaas is het niet zo goed te zien op de foto.


De bovenste tekst kwam ik tegen op Ginger House, daar vind je echt hele mooie teksten, deze vond ik wel   heel erg passen bij deze LO.
Met deze LO wil ik graag meedoen bij Cards en Scrap Challenge, hier vragen ze sticksels/borduursels op je LO, en bij Once Upon A ...Sketch challenge, journalling theme: "Anything goes...."
Op dit moment zit ik nogal in de lappenmand met mijn rug, volop fysio en pijnstillers, vandaar dat deze LO bleef liggen om gepost te worden, komt wel weer goed. Lieve groetjes, Danoesja.

31 opmerkingen:

  1. Heel mooi gedaan, wat heb je leuke materialen gebruikt! Gewoon schitterend!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, het is prachtig geworden Danoesja!
    Mijn complimenten hoor.
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een prachtige LO waar de liefde en de lol vanaf spat Danoes. Helpen de pijnstillers een beetje, ik hoop dat het snel wat beter met je mag gaan, knuffel Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er supergaaf uit Danoesja!
    Liefs, Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Danoesja,
    dat ziet er prachtig uit !
    veel beterschap
    lieve groetjes Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Danoesja,
    wat een mooie LO. Ik heb me er nog nooit aan gewaagd. Het lijkt me erg leuk, maar ingewikkeld om te doen ....waar plaats je wat?
    Maar jij kunt dat blijkbaar heel goed, want het ziet er perfect uit. Mooi geschreven ook!
    Lieve groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige LO Danoesja! Er is zoveel moois te zien.
    Sterkte met je rug.
    Groetjes, Liselot

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende LO! Zoveel moois is er op te zien Danoesja.
    Beterschap met je rug meis.
    Liefs Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Danoesja,'
    Dat heb je mooi gemaakt, leuke foto, mooi de stiksels langs de randen, grappig de LOL en het lampje met Us, zoveel mooie details echt super..
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Schitterende LO(L) in dat mooie blauw en al die beeldige dingen er op/aan....leuke foto ook Danoesja!!!!! Gauw opknappen en weer net zo vel plezier hebben zonder pilletjes!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi gedaan en ook de kleur is mooi knap hoor dat je dit kunt.
    sterkte met je rug.
    liefs Rianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. WOUW Danoesja...wat is dit prachtig!!! De basis zo'n vrolijke foto en daarom heen zoveel moois...ik vind het geweldig mooi gemaakt!! complimenten!
    Ik hoop dat je snel weer uit de lappenmand bent, heel naar voor je...sterkte!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lovely tribute to a happy life. Love the soft colours and the flowers. Thanks for playing along with us at OUAS this month.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige LO Danoesja.Mooi kleur papier.Leuk de bolletjes.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig hoor, mooie tekst!
    gr. Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtige layout Danoesja!
    Groetjes trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schitterende LO Danoesja, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Sooo pretty...& so true, your sentiments....LOOOVE how you have arranged the embellishments on your page...they look lovely! Thanks so much for sharing with us at OUAS....And if you haven’t already done so, you can link this to our Once Upon A…Sketch Facebook Page for a chance at our special FB prize!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart Danoesja!!!!
    Beterschap met je rug en een fijn weekend,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Very original and beautiful at the same time, cordial greetings

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat heb je dat prachtig gemaakt. Mooie kleuren en details en een erg leuke foto.
    Beterschap en een fijn weekend,
    Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Schitterend wat een pracht lootje heb je gemaakt en fijn dat je meedoet met Cards en Scrap. Heel leuk met die verschillende stiksels.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige LO Danoesja!! Heel warm en prachtig opgebouwd met al de bloemen lint, lijstje en al de andere prachtige spulletjes!! Leuke foto ook!! Heerlijk om te zien hoe gelukkig jullie met elkaar zijn!
    Ik wens je heel veel beterschap met je rug!!
    Doe rustig aan!!! Liefs Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een schitterende foto Danoesja!! Jullie LOL straalt er van af. Je LO is super, super, supermooi!!! Maar ja wat wil je met zulke mooie mensen. Geweldig dat lampje in het mooie lijstje en zo kan ik nog wel even doorgaan met alle mooie details die je hebt verwerkt. Genieten meis!
    Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig lootje met super gave details.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ziet er geweldig mooi uit!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende LO, super mooi gemaakt.
    Beterschap met je rug.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  28. dat heb je heel erg mooi gemaakt.
    Groetjes,
    Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Congratulations on being featured on our OUAS Facebook page!! Your handcrafted touches make this such a special layout!! You both look so happy in this photo. Thanks for sharing about your hidden journaling and for joining us for the May Once Upon A…Sketch Challenge! ~ Blessings, Tracey

    Garden of Grace

    BeantwoordenVerwijderen