zondag 24 juni 2012

SOMS VERGEET JE WEL EENS IETS

Hoi allemaal, ik heb dit kaartje afgelopen woensdagavond gemaakt voor Christa die vandaag jarig is. Ik heb Tilda ingekleurd met distress inkt en de twinklings H2o's, het DP papier is van Prima Marketing (Meadow Lark), bloemenpons en stoffen roosjes van Pipoos, vlinder - hoek en randpons van Martha Stewart, labelstempel van Marianne Design, het merk van de tekststempel weet ik niet meer en verder zit er nog organzalint aan de label. En nu komt het, ik heb het deze week zo druk dat ik gewoon vergeten ben om iets in de kaart te schrijven en daar kwam ik pas achter toen hij al lang op post was, stom stom stom natuurlijk. Bij deze dus nog "van harte gefeliciteerd Christa met je verjaardag".

Deze week heb ik dus niet geblogd maar heb een aantal uren achter mijn naaimachine doorgebracht,ik kom echt tijd tekort op dit moment en ik heb ook niet zoveel energie meer over. Ik heb nog wel een heel mooi borduurboek gekregen van mijn oudste zoon (ik had nog wat tegoed voor moederdag), ik had dit boek al gezien bij Jeanet van My scrapideas, het is zo mooi, hij had het besteld bij atelier Laura, zij heeft echt een prachtig blog en een leuke webwinkel met de mooiste borduurboeken. Hier volgen een paar foto's uit het boek. In alle borduurwerkjes zijn het alfabet verwerkt en je kan ook delen van de patronen gebruiken zodat je leuke kleine borduurtjes hebt.
Nu ga ik snel op jullie blogjes kijken om te zien wat voor mooi's er weer gemaakt is.
Lieve groetjes Danoesja.


37 opmerkingen:

  1. Wat heb je een prachtig kaartje gemaakt.
    Zo je zoon heb wel smaak zeg,wat een schitterend boek is dit.
    Heel veel plezier ermee.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kaartje heb je gemaakt Danoesja!
    En wat een prachtig boek heb je gehad.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De kaart is super mooi Danoesja en ook je boek helemaal geweldig van je zoon om zo iets te geven.Veel plezier ermee en misschien zien wij ook zo'n mooie theepot geborduurd.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet Tilda er prachtig uit, mooi ingekleurd. Met zo'n inspirerend boek weet je gewoon niet wat je het eerst of laatst wilt doen. Tijd tekort dus.
    Groetjes, Willy.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel lief kaartje heb je gemaakt voor Christa.... hihihi een verjaardags groet vergeten tja dat kan de beste overkomen natuurlijk.

    Fijne avond!

    Groetjes,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met zo'n mooi kaartje maakt het vast niet meer uit dat er geen verjaardagsgroet in staat ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Danoesja

    Je hebt weer een prachtig kaartje gemaakt lieve kleurtjes en heel mooi ingekleurd .
    Het boek ziet er prachtig uit.Jij doet ook van alles ???Leuk hoor
    ben benieuwd naar je borduursels

    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel mooi kaartje. En dat boek ziet er ook al zo mooi uit.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwww wat een mooie kaart en je boek schitterend,je zoon heeft smaak hoor.! Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi danoesja
    dat is lachen een kaart sturen en christa voor een raadsel plaatsen:-) maar ze zal het best wel gelezen hebben hoor!je kaart is supermooi geworden in die zachte kleuren en ja borduren was vroeger een grote hobby van mij,maar sinds ik maar 1 oog heb lukt dat niet meer met de diepte:-)) maar dat boek lijkt mij zo mooi daar kan je lekker van gaan genieten!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowwwww Danoesja jij maakt ook schitterende kaarten, erg lief dat je mijn blog gaat volgen, wat een lieve meid is Plony toch he.
    Nou meis ik ga jou ook volgen hoor, niet in het tempo wat plony heeft hoor, daar ben ik te weinig voor online. Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik moest wel lachen hoor, Danoesja, maar je bent niet de eerste die dat vergeet. Volgens mij ben ik het zelf nooit vergeten, maar ik heb ook wel eens een blanco kaart gekregen. Maar dat doet verder helemaal niets af aan je geweldig lief gebaar en schitterende kaart. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi dat overkomt ons allemaal wel eens denk ik dat we iets vergeten in de kaart te schrijven. Lieve kaart heb je gemaakt voor Christa. En wat een mooi boek heb je gekregen.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtig kaartje, mooi zo met die bloemetjes
    Heel veel plezier met je prachtige boek

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O000H Danoesja, wat een giller dat de kaart weg is zonder tekst!!!! Maar hij is wel super mooi en misschien had je er een naamstempel op gezet zodat Christa toch weet dat hij van jou is???? Dat borduurboek is echt om te watertanden!!!!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een lief kaartje!!
    Daar zal ze ongetwijfeld héél blij mee zijn.

    Een borduurboek...zo gaaf dat borduren, maar dat is echt iets waar ik geen geduld voor heb.

    Ben benieuwd wat voor mooi's je uit dat boek gaat maken.

    bedankt voor je lieve reactie's altijd op mijn blog...zo leuk!!

    lieve groetjes Carla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Danoesja!
    Ik moest zo lachen toen ik je berichtje las. Mij overkwam hetzelfde!! Kaart gemaakt en in de enveloppe gedaan, ik lik de and van de enveloppe nat en net op tijd bedacht ik me dat ik de kaart zonder enige tekst op zou sturen. Stom, ja.....
    Maar je kaart is wel super en de ontvanger heeft hem gekregen!
    Hopelijk heb je binnenkort weer meer energie. Misschien gaat de zon weer schijnen, daar krijgen we allemaal wel energie van, denk ik.

    Lieve groet, GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig kaartje!!!!!
    Haha, ik heb dat ook een keertje gehad, mooi kaartje gemaakt voor mijn tante en opgestuurd... niets gehoord.... toen maar gevraagd of ze m'n kaartje wel had gehad... Ooooo was die van jou??? Er stond niets in!! Blunder...... maar wel grappig hoor!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Danoesja, tja volgens mij hebben we dat allemaal wel eens gehad! Ik lees hierboven al meerdere reacties van 'been there, done that!'
    Maar het is daarom nog wel een schattig lief kaartje. En dat borduurboek ben ik helemaal weg van zeg, ga ik ook eens naar kijken. Groetjes ,Frea

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat is je nu weer overkomen vergeten de tekst in de kaart te schrijven ja het kan gebeuren mij is het nog niet overkomen .
    We lopen onszelf soms voorbij maar het kaartje is prachtig .
    En het boek ziet er ook mooi uit zal ik ook eens naar kijken.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vergeten is menselijk hoor, om te krijgen is deze kaart toch al een verrassing. Misschien dat ze het aan jou handschrift op de enveloppe nog kon zien van wie deze kaart was.
    Ik hoop dat je deze week wat minder druk hebt. Bij ons in de buurt zeggen ze: "doe heneg an", met een streepje op de eerste e, (\) Deze doet het nu niet.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Haha...grappig vergeten er iets in te schrijven.....ik vergeet ze vaak op tijd te posten! Het is in ieder geval een prachtig kaartje!!!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Goedemorgen meis,

    Ja meis wat je nu verteld, daar hebben we allemaalwel eens mee te maken hoor...
    Druk, druk en nog eens druk, en ja dan ga je dingen vergeten...
    Je kaartje is een plaatje..en misschien herkent Christa jouw stijl van werken wel...en dan komt het goed hoor.

    Liefs,
    Marijke van de popjes

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Prachtig kaartje Danoesja en je boek is idd mooi, veel plezier ermee.
    Fijne dag,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Geweldig! Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. En je boft met je zoon, prachtig boek heb je gekregen!
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een prachtig mooi kaartje heb Je gemaakt Danoesja.
    Echt schitterend.
    En wat een mooi borduurboek heb Je gekregen.
    Heel veel plezier er mee.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige kaart!
    Het boek lijkt me helemaal te gek!
    Borduren vind ik ook zo leuk!
    We komen toch echt tijd tekort!

    Liefs, Juliëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Prachtige kaart, heel schattig en ik moest er wel om lachen dat je bent vergeten er iets in te schrijven, hihi. Als ze ziet dat de kaart van jou is dan denkt ze er wel een tekstje bij hoor en hij wordt er niet minder mooi om toch?
    Liefs Plony en succes met je prachtige boek.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een prachtig boek en wat een leuk cadeau. Een giller om niets in de kaart te schrijven;). Het is een schitterende kaart en op deze manier kun je ook zeggen wat je wilde. Bedankt voor je lieve reacties op mijn blog. Heel leuk.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoi Danoesja
    Een hele mooie kaart en vergeten om er in te schrijven overkomt mij ook wel eens meestal de namen.Wat een mooi boek heb je nog van je zoon gekregen ben benieuwd wat je zo al gaat maken als je wat meer tijd hebt.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Danoesja, ook al ben je vergeten er iets in te schrijven, het is een prachtig kaartje!
    Je borduurboek is ook super, heel leuk cadeau van je zoon. Voor het 'scraptijdperk' heb ik ook nog veel geborduurd, nu komt het er niet meer van. Ik heb ook veel te weinig uren in één dag;-)
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ohhh...wat een mooi boek heb je van je zoon gekregen, lief hóór!!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Een hele mooie kaart, prachtig gemaakt en ook al was je te laat je wist nog wel dat je er niets in had geschreven, voor hetzelfde geld wist je dat ook niet meer LOL. Wat heb je ook een mooie boek gekregen. Ik wil ook weer eens aan de borduur maar of het ervan komt?? groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je kaartje is prachtig!! Enne ... zoiets zou mij ook overkomen hoor lol!
    Wat een mooi boek heb je gekregen :).

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen
  35. wat een mooie kaart heb je gemaakt en tilda ziet er super uit zeg!.
    en wat leuk om weer eens wat geborduurd werk te zien .
    ook heb je een prachtig boek gekregen en lekker nu van gaan genieten.
    lieve groetjes van An

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Iedereen vergeet weleens wat hoor, juist achteraf wel grappig. Het is een erg leuke kaart!! Zal ze wel blij mee zijn!!
    Je borduurboek is echt supers!! Lief van je zoon!!
    Ik lees dat je momenteel ook vaak achter de naaimachine zit, leuk!! Ik zou dat eigenlijk ook wel willen (Mylon wil een aantal kussens op haar kamer) maar door de warmte ontbreekt me vaak de puf!
    Lieve groetjes Mary

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Wow, dat is wel een heel mooi boek wat je hebt gekregen :-) Je kaart is ook prachtig en zo'n onbeschreven kaart is ook wel eens grappig toch, hihi!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen