zaterdag 19 mei 2012

45 JAAR GETROUWD

Een heel hartelijk welkom voor mijn nieuwe volgers en natuurlijk iedereen weer superbedankt voor de superlieve berichtjes altijd.
Mijn tante koopt regelmatig kaartjes bij me en vroeg vorige week of ik een kaartje wilde maken voor haar schoonzus en zwager, die zijn vandaag 45 jaar getrouwd. Het is altijd erg leuk om iets speciaals voor iemand te maken. Ik heb hiervoor Color Core cardstock en DP van Papermania (Confetti) gebruikt - een vintage plaatje van Studio Light - Martha Stewart pons - mallen van Joy, Marianne Design en Nellie Snellen- roosjes - plakparels lint en een parelhartje.
Mijn lieve mannetje heeft zo hard gewerkt aan de tuinset, we hebben hem gistermiddag in de white-wash beits gezet en nu moet ik alleen nog de kussens maken. Hij vond de reacties van iedereen erg leuk en als het helemaal klaar is dan volgen de foto's.
Vandaag heb ik ook het mooie boek van Marijke gekregen met de post, een heel mooi moederdag cadeautje van mijn jongste zoon. Het is echt waanzinnig mooi, je kunt er heerlijk in wegdromen.

Lieve groetjes Danoesja

21 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Danoesja,

    prachtige kaart heb je gemaakt! Heel romantisch! Leuk met dat hart en dat lintje erdoor.
    Ik ben benieuwd naar je tuinset en eigenlijk ook naar het boek van Marijke dat je van je jongste zoon voor moederdag hebt gekregen. Is dat een speciaal boek?
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend!!!! Heerlijk romantisch kaartje, dat heb je vast heel leuk gevonden om deze opdrachtkaart te maken. TOP!
    Slaap lekker, liefs Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een prachtig mooi kaartje Danoesja.
    Echt schitterend.
    Ben ook heel nieuwschierig naar Jullie tuinset,die door Je Mannetje is gemaakt.
    Wat heerlijk zo'n handig Mannetje.
    Dat kan vele Euro's schelen in de knip.
    Heb een fijne zondag.

    Gr Leny Hempen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart is het geworden Danoesja.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige romantische kaart Danoesja, mooi papier heb je hier ook voor gebruikt! Heel mooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt een romantische vintage kaart, Danoesja. Heel stijlvol. Schitterend. Wat leuk dat je tante kaarten bij je koopt!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  8. super mooi romantische kaart.. die is vast goed ontvangen! altijd mooi en vele malen leuker een echte handgemaakte kaart te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtig vintage kaartje heb je gemaakt in mooie kleurtjes .

    Volgens mij is dat een heel mooi boek dat je hebt gehad .Ik heb er wat op een blog over gelezen .veel plezier ermee.

    groetjes marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een supermooie kaart heb je gemaakt voor het bruidspaar.
    De komende dagen kun je nog heerlijk wegdromen in je boek met dit lekkere weer. Geniet er lekker van.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie romantische kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke kaart, mooi die vintage stijl, ook je vorige thee kaartjes vind ik erg mooi, leuk papier heb je er ook voor gebruikt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke blog heb jij, ik ben gelijk volger geworden.
    Misschien wil je ook eens een kijkje bij mij nemen
    marjonskaarten.blogspot.com

    Lieve groetjes
    marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een super mooie kaart is dit!! Ik houd er zo van!
    Groetjes,
    Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi kaartje geworden zeg ☺
    Grtjs Erica.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een romantisch vintage kaartje heb je weer gemaakt Danoesja, zal het bruidspaar vast heel blij mee zijn!
    Leuk om in opdracht te werken!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Danoesja,wat een lieve kaart,die zal je tante met veel plezier aan het bruidspaar overhandigen/sturen.Leuk gedaan met dat lint door het hart,liefs Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi kaartje, het papier is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een stijlvolle kaart Danoesja! En dat lintje door het hartje is helemaal leuk bedacht!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een super mooie romantische kaart Danoesje, vind het prachtig!
    Liefs Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen