woensdag 14 maart 2012

KNOOPJES VAN FIMOKLEI.

Ik heb bloemenknoopjes gemaakt van fimoklei met een uitsteker, daarna met een stempel erin gedrukt, dit geeft een mooi effect, gaatjes met een coktailprikker erin gemaakt, afbakken en laten uitharden en klaar zijn je bloemen. Het designpapier - afbeelding en andere witte bloemen zijn van Marianne Design, de kleine bloemetjes en blaadjes met een pons van pipoos en verder de parelpen gebruikt. Ik vind hem erg mooi geworden in het wit met lila, ik houd van pasteltinten omdat ze zo zacht overkomen.

Groetjes Danoesja

4 opmerkingen:

  1. Hoi Danoesja,wat is dat toch een mooie kaart,helemaal mijn smaak,ik hoop er nog veel te mogen bewonderen van jou!groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super idee van jou!! Het is een geweldige mooie kaart geworden!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig mooie kaart, leuk die zelf gemaakte knoopjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Noeske , wat een leuke kaart !Heel mooi met kleurtjes en knoopjes !Liefs Tonny xxx

    BeantwoordenVerwijderen