maandag 12 maart 2012

AWARD

Van Gerjanne heb ik een award gekregen, wat natuurlijk erg lief is en ik echt heel erg waardeer. Ik ga hem niet doorgeven gewoon omdat ik vind dat iedereen deze verdient. Ik geniet van alle creaties die ik op jullie blogs tegenkom, en haal hier ook weer inspiratie uit.
Bij deze award moet je 7 dingen over jezelf vertellen, hier komen ze dan.

Ik maak al vanaf mijn puberteit kleding.
Ik lees graag thrillers (Karen Slaughter- Nicci French)
Mijn favoriete band is U2
Ik eet graag indonesisch
Ik kijk graag samen met mijn man naar de CSI series
Ik ga graag op vakantie naar spanje
En New York is mijn favoriete hoofdstad, het is daar supergaaf.

Groetjes Danoesja

1 opmerking:

  1. Haha, Nicci French en U2 hebben we gemeen hoor :))))
    Je kaartje van de vorige post is suuuuuuuuper!
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen